Jawel,...Hollywood vandaag.

3 augustus 2019 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

TempWeertje,...uitstekend strak blauwe lucht, zonnetje recht boven de bol. Het wordt dus weer link vandaag. Smeren, smeren, smeren,...maar weer! Wat hebben we uitgespookt, nou we hebben wat geld uitgegeven vandaag. Op een reis als deze mag natuurlijk een bezoek aan Hollywood niet ontbreken, en dan het liefs, Universel Studio’s.UniverselGlobeInderdaad die van EtNu wisten we dat de parken etc. Wat meer kosten dan de Efteling. Maar hier weten ze het echt hoor,...! Nu is het prachtig en hij stond op de bucketlist dus gaan met die banaan, maar beetje au au au in de knip deed het wel,...maar goed.HarryVoor de centen krijg je wel dit 😱Zweinstein, de trein, Harry PotterDe treinGEWELDIG,...IK LOOP GEWOON IN HOGWART!BordjePrachtig gemaakt,...Ride,.... 2,5 uur wachten! Maar VIP’s mogen zo ,...doorsjokken🥴🥴 U begrijpt het al, we hebben 2 VIP’s in het team. Nee ik niet,..!Ride2Wij zijn voor de,...gelukkig hebben we de foto nog, tenminste als er geen boom voor staat, of je vergeet hem op video te zetten,...😋😋😋ik noem geen namen. En De letters op de heuvel boven Hollywood, hebben we ook gezien hoor! Echt,...maar die rot bomen!ErgensHier zaten Hans en Desteny ook in,...ergens.WaterEn voor wat verkoeling een vinnetje met waternevel,...het is blafheet hier.

BussieNatuurlijk de studiotour gedaan, ...Hey, my name is Brian,..everyone  says, Hey, Brian.

En je gelooft het of niet die hele bus met malloten gilt,...HEY BRIAN🤣🤣🤣🤣 behalve de 4 domme Hollanders, die kijken wat er gebeurt. Die Amerikanen willen gewoon, apart zijn🤣🤣het lukt ZE 😱. En  dan tripje memory  JAWS,...

JawsJawsJawsHerkent u hem nog, het was mijn eerste film, samen met mijn schoonzusje tijdens de Hoornse kermis,...geweldig!WijAls afsluiter Jut en Juul nog ff met flink tegenlicht op de kiek,...! Tis weer mooi geweest, ga tukkie maken. Tot de volgende🌹