De LAATSTE,...!

11 augustus 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

We hebben 1570 mijl,...of wel, 2527Km gereden in de KOETS, en met Kees! We hebben met een traan van hen beide afscheid genomen en ze bij de verhuurder achter gelaten.

Verhuur We hebben de zooi ingepakt Gepakten gaan onderweg.

Tot ziens

Afscheid van Las Vegas en ook van de USA, wat hebben we drie mooie weken gehad.Blije eieren in een busEerst nog met het bussie, een laatste blik op Las Vegas,Bye byeen dan  even een happie eten,...yep, weer eten.

Tering duurDacht dat het niet kon, maar ja hoor, het kan nog gekker, yoghurtje voor 8,09 dollar🤢🥴💸💸💸💸 .

nog even een selfie

Zelfje,.. Ik blijf het rot dingen vinden🥴🤐

gateBij de gate aangekomen,...the bleu bird is net geland, dus nog even en we gaan aan boord voor de 11 uur durende terugreis. En dan komen er nog 9 gevoelsuurtjes bij🥴🥴die zullen ons komende week nog wel even parte spelen ben ik bang.

Lieve mensen, wat een reis! Wat hebben we veel meegemaakt, kippenvel! Met voor mij het hoogte punt, de walvissen! Onbeschrijfelijk zo sereen en mooi!!

En wat ontzettend leuk dat jullie met z’n allen een beetje met ons mee gereisd zijn. De leuke reacties geweldig.Ik heb bijna niet gereageerd maar vond jullie reacties prachtig. Ik heb dit verhaal met zo verschrikkelijk veel plezier gemaakt, het was een feestje. Nou dat was het dan,...

Namens Hans, Irene, Desteny en mijn persoontje zeg ik,...