Een zonnige dag

10 augustus 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Best warme dagNou ga d’r maar weer aanstaan, dag 6 op rij dat het 40 of meer is hier. Ik houd er van. Vandaag zijn we voor jullie wat saai een zwembad dag aan het houden.

Pool Prachtig plekje onder een boom met een boek,...ik zeg niks meer aan doen.

Even een flesje water kopen voor iedereen💸💸21 dollar 🤢🥴🤣

Waterdrager

Ze hebben hier ook prachtige Cabana’s , kun je huren voor een daggie, soort luxe parasol zeg maar. Incl. 4 bedjes, tafel met 4 stoelen, de eethoek, een luxe bank én een bar met koelkast en een TV. Komt er een meneerke van het hotel naar ons toe en zegt dat we nog een Cabana konden huren, normaal zijn ze 💸💸300 dollar,🤢🤢🤢🤢🤢🤢, nu voor maar 50 dollar🥴🥴. Beetje jammer dat de uitverkoop pas om 16.30pm begon🤣🤣🤣🤣 . Maar nu de grap, we wilde eigenlijk voor morgen zo’n ding huren, leuk laatste dag, kost misschien 100 dollar, veel hoger kan het niet zijn toch,...nou wel dus! Morgen maar weer gewoon op legbedje liggen onder de boom . We hebben vandaag trouwens gebruik mogen maken van  complementary  breakfast , aangeboden door het hotel. 😜👍 We hadden alleen overnachting geboekt, dus Nice surprise! Morgen nog een keer,...

Vanmorgen nog even gekeken waar de Dames vanavond hun entree moeten maken voor een heuuuul bijzonder uitstapje,...en gelijk maar even een foto gemaakt voor de wedstrijd, wie staat het belachelijkst op de foto. Ik ga winnen

Echt nietOf toch Hans

DroomHet kan ook Irene zijn, maar die foto kwam niet door de keuring,🥴🤪. Nu kregen we na het waterkoop spektakel, ben dus 3 keer heen en weer gelopen, eerste keer geld te kort, was 20 dollar stond op bordje🥴💸 tweede keer,...geld tekort, tax vergeten mee te rekenen🥺 derde keer,...gelukt!

Het volgende, we kregen trek en een droge......! Het is zo verschrikkelijk warm hier, je ligt gewoon uit te drogen. Dus kom maar door met de hotdog,...in hotel Circus Circus

Circus circus hete hondHotdog, waren we toch blij mee, maar dan die in Hotel Excalibur🤣🤣🥴

Hete hond van een ridder,...Gewoon 30 cm hete hond!!

En nu de apotheose van vandaag,..wat gingen de Dames doen?

KopterdamesKijk eens aan, gewoon een Night Flight over de Strip van Las Vegas!!Night flightDesteny heeft deze fotootjes gemaakt en ook de filmpjesNight at the StripPrachtige ervaring, er kwamen twee dames terug met een smile van oor tot oor! En wat te bedenken, wij zijn op de Stratospheregeweest en Desteny en Irene zijn er langs gevlogen, zie het videootje.

RouteIk kon ze volgen via een speciale app.

Ik zeg mooie afsluiting van de dag, nog één volle dag te gaan in Las Vegas en dan gaan we aan de terugreis beginnen. Maar er komt vast nog wel wat ongein hoor.