Verrhuisdag vandaag,...

9 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas BoulevardVandaag de Koets en Kees weer van stal gehaald,...we gaan weer verkassen! We hebben rustig aan gedaan, en om 11uur zijn we gaan rijden. Het is ook zo’n dag waarop je een beetje aan het mijmeren bent over de gekke dingen die je wel eens kan doen. Ik stel bijvoorbeeld bij iedere reisdag keurig Kees in, om hem te vertellen waar we heen moeten, en via wat enzo,...

The StripVandaag crossen we dan ook over DE STRIP, ook wel Las Vegas Boulevard genoemd🤪, je komt nog eens ergens. Nu is het een behoorlijk stuk tuffen vandaag, de STRIP  afrijden 6 kilometer, en ik krijg het dus voor elkaar toch weer een D tour, te regelen🤪. Afslag te vroeg🤢. Dit is me dus de hele vakantie gelukt,...nergens aangekomen zonder D tour! Zo hadden we allemaal wel wat hoor, Irene kijkt in spiegels die er niet zijn, bleek een deuropening🤣,...Desteny  vraagt aan kindje,...do Joe want een spekkie,... Irene vraagt om advies van een verkoper, op de volgende manier ‘ Sire can I help you’,... jammer he🤣🤣🤣, en Hans,...die stapt uit de lift 1 etage te vroeg,... en probeert de deur van de kamer,...🤣🤣🤣👍👍👍ook hebben we samen om een Shoespoon gevraagd, handig toch?🤣

En nog een dwalingBij schoenen passen, die vent belde bijna 911, stel idioten! Ze hebben daar passokjes en geen Shoespoon!hij kende het niet eens🤣🤣🤣. Maar goed ,.

ExcaliburOns nieuwe stulpje, voor de laatste dagen,Hij dusMooi hotel, en minder kinderen altijd plezant,...Nog eenVandaag ook nog een oude schuld ingelast. In 2013, in New York,  heb ik verzaakt, toen Irene opzoek was naar haägendas ijs, te vertellen dat het eerst nog gesloten kioskje, nu wel open was. Zo miste zijn haar favo ijsje. Vandaag Ijskoningin 6 jaar en 35 dollar lichter, in Hotel New York

New york New Yorkte Las Vegas kreeg Irene eindelijk haar ijsje.

Na het eten even een wandelingetje, Irene heeft ook nog een spannend dingetje geregeld voor morgen,...kwamen we toch dit tegen

InEn ditInEn ditDeEn ditVeel m en mEn ditHandEn ditHeel heel veel m en mEn ditMondEn dit

NietEn dit,...het ruikt in deze winkel zo erg, het glazuur springt van je kiezen, zonder dat je het eet🤢🤣

nog paar kiekjes

Tower2 scheve torenswishing wellGeld kwakken in de fontijn voor geluk.

MooiNight vieuw,...👋

tot de volgende🌹

1. Pia:
    9 augustus 2019
    Veel kleur, veel"kleine" dingetjes maar een berg herinneringen!
  2. Andrea:
    10 augustus 2019
    Wat heerlijk om te lezen. Krijg gelijk een vakantie gevoel.