Voorbij,...

11 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Paniek in Hoorn

De laatste dag,...morgen wordt een reis naar de future, de toekomst. We gaan 9 uur inhalen van het tijdverschil. Maar dat is morgen wat te doen met vandaag, ik wilde deze verhalen reeks maar afsluiten met onzin foto’s. Zijn ze dat niet allemaal🥴, nee het kan erger. Daar komen ze, al dan niet met commentaar.

Happy feetHappy feetHoog mensen kijk omhoogPlafondselfieTjaWie weet wat dit is?Vergeten Nijn, tikt af,...Toch nog een Nijn foto,...ik was hem helemaal vergeten🤣🤣🥴💸💸Heel domBetekend hier kun je niet uit,..wij vonden van welOepsEn neen, Hans en Ik zijn hier niet stiekem langs gegaan, nou ja, wel langs, niet aan, zeg maar🤣🤣🥺Yes RoodkapjeOok  hier heb je Roodkapje,...En HansDuidelijk Zegt ie niet meer denk ik,..Best heet Is toch duidelijk dat je van dit soort mededelingen een foto maakt,...🤣PleeOf van dit🤣🤣🤢🤢🤪Deze, ja dat is natuurlijk wel duidelijk.Oordopjes voor de herrie van de aircoEn wat te denken van het watertje met daarnaast oordopjes op de kamer, waar zouden die voor zijn, voor de airco die me daar een  pleuris herrie maakt, of voor het voorbij razende verkeer, of voor de wilde nachten van de buren om je heen, het gesnurk van de partner, geen idee! Heb het nog in mijn beste Engels gevraagd, maar de humor spatte ervan af🤣🤣🤪ZeepWaarom in godsnaam een foto maken van je wasverzachter, om vervolgens ook daar een foto van te maken🤐🤐koekoek!Ook duidelijkDit vind ik een meesterlijke uitspraak,...komt er na dit nog meer,...uhhhh 🥴jawaarom een foto hiervan?InvallerDeze is gemaakt voor het moment dat Moby Dick niet zou komen opdagen, stand inn, zeg maar.Deze is helemaal 2013,CandyEn dan dit,Hete hond van een ridder,...EtenJammieEtenHmmNog meer etenHmmNog veel meer etenVeel,..alles is veelVeel te veel eten,BubbeltjeWegspoelen eten,SnoepjesKnabbeltje, het was ook weer een verschrikkelijke vreet vakantie, alles is lekker, maar bagger vet.LekkuhDus ff een toetje TrumpDe haren van Trump , in het juiste gereedschap.

He is alive,..En Elvis leeft nog!

tot de volgende en allerlaatste🌹

1. Suzanne:
    11 augustus 2019
    Goede reis terug en ga je verslagjes missen hoor.
  2. Angelique Voulon:
    11 augustus 2019
    Wat een mooie vakantie en een geweldig vakantieverslag! Een hele goede terugreis!
  3. Jannie:
    11 augustus 2019
    Vond het heel leuk om jullie te volgen, leuke verhalen en mooie foto's.
    Een hele goeie vlucht terug en geniet nog van de laatste dag,
    groetjes aan allemaal.