We zijn er klaar voor,...

20 juli 2019 - Pernis, Nederland

Laatste strijk,..

Gepakt

Zo, de laatste loodjes. Hans nog even de laatste klanten netjes de deur uit werken,...ik de laatste strijk en natuurlijk het voornaamste, fototas checken. Morgen gaan we op stap naar Californië USA. We beginnen met 3 nachten San Francisco, en daarna 🥴🥴,...geen idee. Verrassing,...misschien trekken we wel lootjes. 100, 200, of 300km,...noord,zuid,west of oost. We zien wel,...! Spannend. Als we uiteindelijk maar op tijd in Las Vegas zijn.

1. Marja:
    20 juli 2019
    Nou mannen, hele veilige vlucht toegewenst, en je gaat geweldige herinneringen maken in dat geweldige land.😘
  2. Suzanne:
    20 juli 2019
    Heel veel plezier en geniet!
  3. Jannie de Regt:
    20 juli 2019
    Een hele goeie reis en heel veel plezier😘😘😘
  4. Ingrid:
    20 juli 2019
    Goeie reis en wij gaan zeker genieten van jullie reisverslagen en schitterende foto’s. Veel plezier 😘😘
  5. Pia:
    20 juli 2019
    Hé mannen, ik wens jullie een goeie vlucht morgen en daarna een fantastisch avontuur! Las Vegas is toch wel de laatste stop hè? Jammer als je eerder naar huis moet of je retourticket vergokt! Ik wacht met spanning op de reisverslagen en foto's!
  6. Angelique Voulon:
    20 juli 2019
    Heel veel plezier en Geniet!!
  7. Janneke:
    20 juli 2019
    Hele fijne vlucht en heerlijk genieten dan kunnen wij weer genieten van jullie mooie verhalen 👌😘
  8. C Onck:
    Veel plezier!!!
  9. Corrie Zeeman:
    21 juli 2019
    Veel plezier en.........eerst even bijkomen na 9 uur zitten........