Dagje shoppen

29 juli 2019 - Salinas, California, Verenigde Staten

Tja en wat moet je als je met 2 dames op pad gaat,...naar de USA? Inderdaad,...Shoppen! Nu hadden we ook nog wat gehoord over een garlic festival,...idd knoflook, we zitten hier midden in de knoflookstreek, maar dat plan is niet echt uitgesproken, al hadden 2 van ons wel het idee om er heen te gaan. Gelukkig maar dat de Outlet shoppingmall van Gilroy heeft gewonnen

Wow,...We hebben de politie eenheden, erheen zien crossen. Bizar om te weten dat misschien een aantal mensen met hun kids wel in ons hotel hebben overnacht, het zat hier vol met festivalgangers. Je maakt wat mee🥴

RoyIk ga verder niet veel over deze dag vertellen, het wordt plaatjes kijken. Morgen een lange maar mooie reisdag, over Highway 1. Pittig stukkie, maar we gaan daarna 3 dagen bakken!OutZooiGilTjeNiet gekocht,...veel te duur wel leukSkopen Ook niet gekocht!LetDeze welEerDeze ging eigen leven lijden,...Irene zoekt nu nog!HmmHapje tussendoorHmmOf 2Out Verder maar weer

KoopjeKlaaaaar,...

LekkuhEffe eten,...

En hup mandje in,...

tot de volgende 🌹

1. Pia:
    29 juli 2019
    Die eerste zin: "wat moet je met 2 dames....". Sorry hoor! Ik denk dat ik weet wie het meeste geld heeft uitgegeven. En dat zijn niet de dames! Geweldige video's van Desteny trouwens!