HOLLYWOOD,...!

4 augustus 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Apollo Ja, het regent sterren vandaag. We zijn vandaag met de auto richting Hollywood gegaan, iedereen roept/riep, moet je niet doen. Is eng, zo door die groooooooote stad heen. Das waar helemaal waar, het is een heule grote stad. Maar ja, een mens verzint wel eens wat he,...

WegVeel wegWeg wegBaantje of 6 - 7 😱😱

Het valt best mee hoor, de wegen zijn hier niet zo erg breed😋, je rijd er bijna alleen. Dus best te doen,...Kees wakker gemaakt,...hij had er zowaar zin an vandaag. Het ging in een keer goed, al heeft ie alleen wat met dat half uurtje. Dat blijkt niet te bestaan, als Kees zegt half uurtje rijden, hangen we steevast een dikke 45 tot 60 minuten in de auto! Maar dan kom je wel ergens hoor!

BeverlyBlingbling Shopping Mall, met mooie restrooms, oooohhh, de eerste echte mooie schoon plee in Amerika, buiten de Hotels hoor want daar is het prima. Maar wat een pot,...kijk maarPotMooi he🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣, PotHet glimt je tegemoet, en dan naar onze 2e beste vriend van deze vakantie

Best friendNaast Kees kunnen we Cash ook niet missen! Zeker niet na Universal Studio’s, die hebben de bijl er wel ff ingezet.💵💵🤢💵🤢💵🤢💸💸💸💸💸💸,...! Nu was dus het plan om met de Hop on Hop off bus naar Hollywood te gaan,... leuk bedacht! Maar 2 dames in je gezelschap en alle hakken gaan in het zand als ze een geheime Victoria

Victoria

tegen komen. Dan is het klaar en begin ik alvast maar weer aan mijn taak om alvast de

Fittingroomte zoeken. En tikt de tijd rustig verder, na een uurtje heeft Irene een nieuwe rustplaats voor de jongens gekocht, bij Victoria, en gaan we opzoek naar de hopperdehop.

Op de hoek van Beverly en La Cienega Blvd zou een bushalte van de hopperdehop bus moeten zijn,... tuurlijk niet! Ik navragen,...komt ie net het hoekie om. Met gevaar voor eigen leven,  weer 6 banen overgestoken🤪🤪🤪 wij er in, het is hier vandaag wederom “blafheet”🤣🤣🤪. Dus nog maar niet op het open gedeelte van de bus.

BusHop heet En dan zie ik ze weer, ja even goed kijken.LettersHet symbool van Hollywood. We zijn uitgestapt op de hoek vanHollywood and Vine Waar ook al wat sterren liggen, maar dan is daar the Walk of Fame.

Straatje ster Of  toch beetje the walk of shame😖🥴.

Ik was helemaal into het idee van glitter en glamour,...het is ietsje anders. Hollywood Blvd, is niks glitter, het is een straat met eettenten, souvenierwinkels, nog meer vreet, Starbucks, dragshops

Pruik en nog meer volwassene winkels zeg maar,... met van die lingerie die bij Victoria als afgekeurd wordt beschouwd als het kruisje enigszins, hoe benoem ik dit discreet, nou zeg maar dat er wat draadjes los zijn blijven zitten, dat het wat open blijft, zeg maar😨.

Maar wel weer mega indrukwekkend!

ApolloSterSter KikkersterEn deze die is van Kermit de kikker,...welke? Nou die ene daar.😋😋

Best friendOja, en nog maar weer ff naar Cash, 💸💸💸

Morgen spannende reis dag, waarheen,...dat horen jullie morgen.

tot de volgende🌹

1. Pia:
    6 augustus 2019
    Staat toch maar weer mooi op jullie "gedaan" lijstje! Top!