Korte up- date en meer,..!

4 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Korte up-date,..we zitten inmiddels midden in de Mojave woestijn. Lekker warm hier,.. en onderweg naar GRASSHOPPER CITY OF LAS VEGAS

RouteLekker ritje voor de boeg, ruim 450 km. Dit is voor ons de laatste lange rit met onze trouwe koetsKoetsWat doet ie het goed, een goed stel hoor Kees en Koets. Ruimbaan richting Las VegasLekkere ruime wegen richting Las Vegas. En mooie plaatjesRoute HET routebord,MooiMooie Trucks, en af en toe even stoppen voor een happie,

113 f110 f, best lekker eigenlijk.

ik hoor jullie allemaal al brommen,...🤣🤣🤣 waarom gaan ze naar grasshopper city,...dat komt goed, jullie horen dat later😋

vanmorgen toen we vertrokken zei ik nog, weinig trein hier en die Grayhound bussen zou je hier toch verwachten. Nog niet gezien hoor, maar kijk

Grey hound Daar issie,...! En wat denk je,....TreinOok een trein, op dit moment tuft er trouwens ook een dwars door Las Vegas, vanaf de 25e etage kan ik hem zo zien. Inderdaad we zitten midden in Las Vegas, we hebben wat extra dagen ingelast, voor een beetje zon, nou inmiddels weten we dat dat beetje een beetje teveel zon is. En we willen,...nou ook dat horen jullie nog. Maar daar hebben we wat ruimte voor nodig dus vandaar, zeg maar, snappie ut nog,..?VuurtjeVuurtje,...!Hoezo niet druk,..En Sprinkhanen nou geen een hoor!! Helemaal geen een,...nou ja deze dan , met bacon smaak.KevertjeEn snoepjes ookSnoepjesOok nog een snoepje met Bob Ross’, van dijck bruin, of pepermint white,...🤣🤣🤣Bob RossEn de water show bij het Balagio,...BalagioNou Jut en Juul zijn er klaar mee,...

Zat van,...Op naar het mandje want morgen,...