Monterey, Bucketlist momentje

28 juli 2019 - Salinas, California, Verenigde Staten

Santa Cruz

Vandaag via Santa Cruz, waar we op een boot naar de walvissen wilde gaan kijken, en na een goed gesprek met Kees,...lees ons vorige verhaal, onderweg.

Rijtje 2 Wederom in de rij, want dat hadden ze allemaal bedacht, nooit stil gestaan dat ze hier ook weekend hebben en vakantie😋🙄. Dus dik uur later dan we hadden bedachten en na een bezoekje aan de pier aldaar, maar eens vragen waar de boten liggen🤢, niet dus! Ja, 2 mijl verderop, maar dat was niet zeker🤣🤣🤣🤣. Wij hup in de auto enRijtje naar Santa CruzMaar op weg naar Monterey, daar, en dat wisten we, kon het zeker. Dus maar weer in de rij, vind Kees ook leuk, weer verder. Yep,..Foto is scheef sorry,..🤢😋maar hier konden we zelfs laat in de middag nog een trip,op de Pasific ocean, boeken naar de walvissen. Ik had inmiddels de hoop al opgegeven en het alternatief alvast maar vereeuwigdVoor het geval dat,....Want we gaan niet terug zonder vis gezien te hebben. Nog even uurtje wachten en dan gaat het gebeuren,Spreekt voor zich Spreekt voor zich,

Of je neemt je geit mee Dit niet,...neem je geit mee als je uit gaat🥴.

Daar komt de

Check mate,...boot waar we mee onderweg gaan de Pacific Ocean op, de Check mate, vol goede moed en toch iets gespannen. Tis bloed heetKlaar voor bloed heet,..Maar we zijn er klaar voor,WowVolgersEn uitgezwaaid door de vrinden van Hans,de drie pelikanen uit Florida, kan het avontuur beginnen. Nog even over dat bloed heet,Weg zonDat was gauw over,...dikke mist en de moed in de schoenen. Want dikke mist en foto,...gaan niet zo goed samen, en koud, koud,...!MistEn geen Whale te bekennen. Of toch welWalvisWalvis2Walvis 4MEGA MOOI CADEAU DIT,...4 stuks we zijn  een dik uur omringt geweest door deze zee reuzen, soms ver weg, dan weer wat dichterbij,...om stil van te worden. Ook de ademhaling, prachtig om te horen, VaarwelVaarwel 2

VaarwelEn dan een mooie laatste vaarwel, nog een keer een Tail, om voor ons, voorgoed onder water te verdwijnen. KIPPENVEL.

En dan toch nog wat minder leuks op deze trip, Hans werd zeeziek, door de mist was er geen redden meer aan, horizon weg en af en toe boot dwars op de golven. De ingrediënten voor dit fenomeen🤢🤢🤢🤢.

Tot overmaat van ramp komen we aan bij het  hotel, waren bijna onze kamers door verkocht. De dame had wat vergeten in te voeren. We waren net op tijd😖,...zo u ziet, never a doll moment op deze reis. 🌹Tot de volgende

1. Corrie:
    28 juli 2019
    Hallo ,Hans ,Johan , Irene enDesteny .
  2. Rebecca:
    28 juli 2019
    Wat een belevenis! Echt geweldig!
    Sterkte voor Hans, hopelijk voelde hij zich snel beter.
  3. Pia:
    29 juli 2019
    Ondanks de iets minder leuke frutselarijtjes toch weer een geweldig avontuur!
  4. Hennie:
    31 juli 2019