Rustige dag vandaag

27 juli 2019 - San Mateo, California, Verenigde Staten

Vandaag even een rustig ritje van Sacramento naar San Mateo aan de baai van San Francisco.

Zussie

Zo dat zijn ff wat namen. Komen er nog een paar, we gaan vandaag naar Santa Cruz en Monterey makreel vissen want de walvis die we willen spotten zal wel net iets langer onderwater blijven dan onze boottocht gaat duren.

Zussie 2

Maar u hoort het relaas van deze dag vanavond. Oja, gaan ook nog ff naar Carmel en Salinas voor overnachting.

Hij staat daar ergens Even een korte uitleg over de foto’s.

Ik moet jullie nog wat vertellen,...we hebben namelijk Kees aan boord, een goede vriend die we hebben ontmoed op de luchthaven. Kees wilde na onze gesprekken wel mee op rondreis. Nu hadden we nog wat ruimte dus Kees mee.We hebben Kees natgemaakt op zijn zuiger en op het voorruit geplakt. Kees is de navigator😋 en Kees is eigenwijs. De weg van Sacramento naar San Mateo kan namelijk over de Golden Gate,...dat hadden wij ook zo bedacht, Kees niet!!!! Die stuurde ons dus over het Zussie! Zie hier het resultaat. En die rooie,...die staat ergens op die andere foto,...denk ik🥴