Op naar Primm,...45,5C

6 augustus 2019 - Clark County, Verenigde Staten

Sucric Sucris,...

HEEET,...45,5C vandaag, alsof je in de wasdroger zit,...dus wat doe je in zo’n geval, als je een rondreis maakt door Californië USA, nou,...enig idee? Inderdaad, dan stap je in de auto en rijd je naar

Uitleteen Outlet!! Vette airco omgeving en ja, we gaan er ff voor. De dames hebben de tassen al gevuld, en wij, zuinig als we zijn hebben gewacht opLekkuhdit moment. Ik dan, zeg maar🤪🤪 ben toch de kniert uit het noorden. Waar een ieder de bonus betaald, scoor ik een T voor 8 dollar bij Levi🤪😋. Wat ook bij dit soort grappen hoort is dit,FittingroomFittingroomen deze,...wachten met de buit bij de pashokken! 😱😱😱😱😱We gaan lekker hoorOepseerste lading even naar de auto gebracht. Irene zocht passpiegel en ging in deur opening staan showen,...Irene, deuropeningen zijn geen spiegels,..!🤣🤣🤣        En dan loop ik er zo maar tegen aan,...Nieuw🤣🤣nu maar hopen dat ze lekker gaan lopen, mijn oude gaan over 8 dagen de kliko in, hebben ze ook hier🥴 gelukkig🤣🤣. Ga je even een bakkie doen bij STARBUCKS,...loop je Hans tegen het lijf. Ik snap het helemaal waarom hij ook hier is, het gevoel met je kop in een wasdroger te zitten en dan je lange blonde manen laten wapperen, helemaal zijn ding,wel beetje jammer, hij is net begonnen hier op de strip in Excalibur hotel en hij ligt al met 30% korting in de uitverkoop. Nu wil het geval dat we eind van de week nog een kleine verhuizing hebben,...naar Excalibur, dus wie weet. “Hello Hens wier vrom Hollant, wier kummen wit kurting tho zee joer sjow”, wie weet😱. En toen weer on the road,💸💸💸💸weg , en 4 ATM’s verderBest friendIrene kreeg er maar geen geld uit🤣🤣. Terug naar het Hotel. Nog even stukkie de woestenij in gereden,

Stapel stenenkom je opeens een stapel stenen tegen. Kunst, ik vinnut wel wat hebben, die felle kleuren in die woestenij, 7 stapels staan er. Een bijzonder gezicht, even uit de auto, het is hier waarlijk nog iets warmer. Heb fotootjes gemaakt, maar kon niet zien wat ik deed. Dit is het geworden. Ik zeg mooi,...en jullie?

Tja, en dan moet de zooi nog naar boven, u voelt de bui ook al hangen zeker,...ik wel🤢

SjouwertBen nou eenmaal met een stel gruwelijke diva’s op stap.

Tot de volgende🌹

1. Pia:
    6 augustus 2019
    Tjongejonge, en dat is vast niet alles wat jullie deze reis gekocht hebben! Alles wat meekwam uit Nederland in de vuilbak en geheel int nieuw terugvliegen dan maar! En geef niet alleen de diva's de schuld.............Jij komt vast ook niet in je ouwe kloffie terug!
  2. Johan:
    6 augustus 2019
    2 paar schoenen en een T-shirt,...😋 We hebben nog wat op het program, dus rustig aan!
  3. Pia:
    Je bent er nog niet!
  4. Thom:
    6 augustus 2019
    Druk geweest dus je begint wel beetje op een Amerikaan te lijken inmiddels hahaha
  5. Johan:
    6 augustus 2019
    Haha, idd. Begint nu al te wennen gewoon door rood crossen bij rechtsaf afslagen! Wordt weer dingetje straks 🤣🤣🤣🤣
  6. Rebecca:
    Wow,. wat een hitte!!
    Shoppen kan gelukkig altijd haha